Aprašymas
‘’Little Book of Gucci“ pasakoja apie istorinius, iki šių dienų klestinčius mados namus, jų vizionierišką išvaizdą, įtvirtinusią jų vietą mados istorijoje.
Vienas iš seniausių šiandien egzistuojančių Italijos mados prekių ženklų „Gucci“ buvo įkurtas Florencijoje 1921 m. Guccio Gucci įkūrė savo įmonę, siekdamas sukurti prabangius lagaminus turtingiems ir madingiems Italijos aukštesniosios klasės atstovams. Šis prekės ženklas tapo paskutiniu itališkos prabangos žodžiu.
„Gucci“ firminiai daiktai – diržas, krepšys, loaferiai – pranoko trumpalaikes mados tendencijas ir išliko svarbiausiu mados namų identitetu ir XXI amžiuje. Vadovaujant Tomui Fordui, Gucci įkūnijo pašėlusią bei išdykusią 1990-ųjų estetiką. Šiandien, vadovaujant Alessandro Michele, prekės ženklas, įkūnytas romantikos ir tvirtumo deriniais išlieka labai paklausus mados rinkoje.
Stilinga ir labai naudinga. Ši knyga – ne tik neįkainojama savo turiniu, bet ir stilingas akcentas Jūsų namuose.
Mažų knygų didelės istorijos…